11 Ağustos 2011 Perşembe

Bankalar zengin koca bulma kredisi verir mi?

Valla bence vermeli. Slogan bile buldum:
"Zengin koca bulduran krediniz bir telefonla cebinizde!"
Ama ufak bir sorun var; zengin koca Çin’de!
Efendim, Çin’de zengin koca bulduran kurs açılmış. Yaklaşık 5000 Türk Lirası’nı bastırana 30 saat süren bir seminerle, erkek nasıl baştan çıkarılır, dolgun cüzdan nasıl avlanır, kaş nasıl havaya kalkar, gerdan nasıl kırılır gibi bir dizi operasyon öğretiliyormuş.

Şimdiye dek 2800 kadının kayıt olduğu kursu bitirenlerden 30’u “tamamen duygusal bir evlilik” gerçekleştirmeyi başarmış. Kalan 2770 kişi de 189 milyarder ve 1 milyona yakın milyoneri ele geçirmek için hala çalışıyor herhalde bilemeyeceğim.

Allah kolaylık versin!

Zira benim derdim başka.
Çok kısa bir süre önce, Türkiye’nin diplomatik ilişkilerde 40. yılını kutladığı Çin’e konuyla ilgili bir yardımımız dokunur mu, onu merak ediyorum.  
Çünkü takıldığım bir nokta var; söz konusu kursta, kim kime neyi öğretiyor?
Benim bildiğim tereciye tere satılmaz ama demek ki Çin’de var bir problem.
Muhakkak Çinli kadınların yazılımında bir hata var, çünkü etrafımda bu kursta öğretilenleri bilmeyen tek bir kadın bile yok!

Elbette istisnalar vardır.
Mesela Çin’de!
“Aaa, yok valla, bende bir bozukluk var galiba, hiç beceremiyorum öyle şeyleri” diyorsanız da, gidin soy ağacınıza falan bakın var mı bir Çinlilik diye.
Şimdi ben diyorum ki, 23 Nisan’da olduğu gibi belli bir süreyle 1 Türk kadını 1 Çinli kadını evinde misafir etse, kadına, olayı bir de doğal ortamında gözlemleme fırsatı yaratılsa, sonra ne bileyim kadın alınıp ”workshop” çerçevesinde Esra Erol’a falan götürülse, üstüne bir de “entrika üretim ve uygulama” konusunda senarist Ece Yörenç ve Melek Gençoğlu ikilisinden eğitim aldırılsa iyi olmaz mı?
Bence şahane olur! Hatta Çin’e döndüğünde kurs bile açar.

Yalnız, “öğrendiklerini Çin’de uygulayacaksın” gibi bir protokol şart. Sonra eldeki kocalar gitmesin, aman deyim!
Ha derseniz ki bizim bundan kazancımız ne olacak?
Orta Doğu’da patlayan dizilerimizden sonra, Uzak Doğu’ya izdivaç programı ihraç ederiz, bu biiirr.   
Türk kadını “3. Sayfa”  haberlerinden sıyrılıp, gazetelerde “dünya” başlığı altındaki sayfalarda boy göstermeye başlar, bu ikiiiiiiii.
Tabii bir de şu banka kredisi işi var, bu da üüüüçç.
E, daha ne olsun!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder